Mit lehet tenni, ha egy cég nem mûködik hatékonyan?
Végül, de nem utolsó sorban beszéljünk arról, hogy pontosan mit is lehet tenni és hogyan.
Amint talán már olvastad, mi a hatékonyság növelésnek vagyunk a gyakorlati specialistái, L. Ron Hubbard Management Technológiáját alkalmazva. A célunk, hogy a céged jobban mûködjön és jobb eredményeket érjen el, röviden hatékonyabb legyen.
Az elsõ lépés a közös munkában az, hogy egy átfogó céges elemzést/felmérést végzünk.
Nos, lehet, hogy ebben a pillanatban arra gondolsz, hogy ilyen már volt és sok pénzt kifizettél érte, de semmi haszna nem lett.
Ha ez a helyzet, csak annyit mondanánk, hogy ez valóban sajnálatos, azonban azt tudni kell, hogy egyik céges elemzés nem egyezik meg egy másik céges elemzéssel. A mi felmérésünk egyedi és a felmérés díját beszámítjuk a jövõbeli közös munkánkba.
Hogy jobban megértsd, a céges elemzés célja, hogy képet kapjunk, pontosan mi is a helyzet a cégben, mi van jelen és mi hiányzik, mi mûködik jól és mi az, amin változtatni kell.
A helyzet az, hogy Te, mint cégvezetõ, valószínûleg minden nap a cégben vagy, és egy idõ után már nem feltétlenül látsz meg bizonyos dolgokat, mivel naponta találkozol velük.
Mi, ellentétben Veled, külsõsként megláthatunk olyan dolgokat, amelyeket egy másik ember, aki egész nap „benne van" már nem lát meg feltétlenül.
A céges átvilágítás életbevágóan fontos, mivel megadja azt, hogy pontosan honnan is kezdjük a szervezést.
Még ha a jövõben nem is dolgozunk együtt, a céges felmérés után lesz egy pontos írásbeli útmutatásod pontos lépésekkel, amelyeket majd annak érdekében kell tenned, hogy a céged a jelenlegi helyzetbõl az ideális helyzetbe kerüljön.
Amint a céges felmérés elkészült, elkezdhetjük az esetleges közös munkát. Ez azt jelentené, hogy hetente tartanánk a kapcsolatot és együtt dolgoznánk Veled azoknak a lépéseknek a megvalósításán, amelyeket a céges felmérés alapján meghatároztunk.
Mivel L. Ron Hubbard Management Technológiáját alkalmazzuk, és ez szakkönyvekben van lefektetve, ezért minden alkalommal nemcsak a tanácsunkat, hanem a technológia ide vonatkozó részét is megmutatjuk írásban, amit elolvashatsz és megtanulhatsz.
A célunk mindig az, hogy képessé tegyünk arra, hogy a megtanult fontos cégvezetési alapokat egyedül is használni tudd és a magadévá tedd. A mi feladatunk ezek után az, hogy megbizonyosodjunk róla, helyesen alkalmazod-e a tanultakat.
Nagyon fontos, hogy a cégben is lássuk, mi történik, nap mint nap mivel találod szembe magad.
A munka többi része telefonon illetve e-mailben zajlik. Hetente a megbeszélt idõben telefonon értekezünk, megbeszéljük a házi feladatot, és hogy milyen sikerrel jártál benne, illetve, hogy esetleg mi történt, és mi kellene ahhoz, hogy sikeresen megcsináld.
A hét bármelyik napján hívhatsz minket, ha kérdéseid merülnek fel a cégeddel vagy a megbeszélt feladatokkal, teendõkkel kapcsolatban.
A munka sikeressége szempontjából jobbnak találtuk a hosszabbtávú együttmûködéseket, mivel beletelik egy kis idõbe, hogy a megtanultakat egy cégvezetõ sikeresen meg is valósítsa a cégében, és a munkatársak és vezetõk napi rutinjának részeivé tegye.
A másik nagyon fontos szempont, hogy maga a munka, amit abba fektetünk, hogy szervezettebbé és hatékonyabbá tegyük a céget, fokozatos kell, hogy legyen.
Nincs annál rosszabb, mint amikor sietve próbálunk sok változást „lenyomni" munkatársaink torkán. Ez sokszor lehengerli õket és egy azonnali ellenállást vált ki belõlük.
Azonban, ha fokozatosan, lépésrõl lépésre cselekszünk, az emberek a folyamatok részévé válhatnak, magukévá tehetik az új dolgokat és ezért sokkal inkább használatba veszik majd a jobb szervezés adta eszközöket és lehetõségeket. Végül is az egész munka célja, hogy a vezetõk és munkatársak használják a konzultáció során megszerzett tudást, egy jobb, hatékonyabb és termelékenyebb céget teremtve!
Cégvezetéssel, szervezéssel vagy céges szituációk megoldásával kapcsolatban kihívásokat elfogadunk!
Küldj egy e-mailt a edina.zelenak@vezetoisiker.eu-ra.
További információkat, illetve referenciákat a www.vezetoisiker.eu oldalon találsz.