Helle Nóra és Eric Helle - Hatékonysági specialisták

Hatékonyság = Minimális energia és idő felhasználásával maximális eredmény elérése. www.vezetoisiker.eu www.vezetoisiker.eu

10648233_789174164436304_445134024826010598_o.jpg

 

Hogyan tudod a cégedet felvinni az ideális szintre?

 

Ez a részedre egy ideig kemény munkát jelentene és emellett még egy működő management technológia is szükséges hozzá.

 

Olyan valami szükséges, amit el tudsz olvasni, szó szerint a „magadévá" tudsz tenni, hogy utána alkalmazni tudd a cégedben.

 

És ebben tudunk segíteni L. Ron Hubbard management technológiájával.

 

Ezen a weboldalon ajándékként működő tippeket szeretnénk megosztani, amiket elkezdhetsz azonnal alkalmazni.

 

Az első tipp:

 

Add írásba a munkatársaidnak az utasításaidat!

 

Hogy ez miért olyan fontos?

 

Ennek van egy pár oka:

 

Ha egy létfontosságú utasítást adsz egy munkatársadnak, hogyan fogod megtudni, hogy tényleg jól értette-e?

 

Általában, ha szóban kiadsz egy utasítást és valami más lesz az eredmény, mint amit elvártál, a munkatárs általában azt mondja „de Te azt mondtad, hogy így csináljam!"

 

Hogyan tudnál valamit követni, ami nem írásban volt lefektetve és hogyan tudád akkor megállapítani, hogy késnek a végrehajtással?

 

És amikor végre valaki megjelenik, hogy megcsinálták, amit hetekkel azelőtt elrendeltél, akkor hogyan emlékeznél arra, hogy mit is kértél pontosan?

 

Annak érdekében, hogy a feléd irányuló felesleges forgalmat elkerüld,  életbevágóan fontos, hogy az ÖSSZES utasításodat írásban kommunikáld a munkatársak felé. Ezt lehet e-mailben vagy papíron is, a lényeg csak az, hogy írásban legyen. Következésképpen:

 

A)  Lesz egy feljegyzésed arról, hogy pontosan mit is kértél.

B)  Ha írásban adtál utasítást, akkor senki sem mondhatja, hogy valami mást mondtál.

C)   Pontosan tudod követni a kiadott határidőt.

 

Nagyon fontos, hogy az írásbeli utasítás kiadásánál ellenőrizd, megértette-e az a személy, akinek kiadtad, hogy mit akarsz.

 

Ez lehet, hogy az óvodára emlékeztet egy kicsit, de ha hiszed, ha nem, szükséges, ugyanis nagyon nagy különbség van  aközött, amit kommunikálsz és szeretnél, hogy megértsenek és amit valaki  ténylegesen megért abból, amit leírtál.

 

Akkor mit tehet ilyen helyzetben egy vezető?

 

Meg kell kérdezni a munkatársat, akinek az írásbeli utasítást kiadtad, hogy pontosan hogyan értelmezte az utasítást és pontosan mit is kell akkor csinálnia?

 

Ezen a ponton készülj fel, mert meglepetések érhetnek, ugyanis néha nagyon különbözően értelmezhet valaki még egy leírt utasítást is.

 

Fontos, hogy mindig legyen türelmed, hogy az illető újra el tudja olvasni az utasítást, hogy tisztázni tudjátok a rosszul értelmezett részt.

 

Ez elsőre úgy tűnhet, hogy sok időt vesz majd igénybe, de hidd el, hogy hosszú távon sok időt és energiát fog megtakarítani, hogy ne kelljen újra és újra kiadni az utasítást, illetve esetleg ne kelljen a végén neked megcsinálni mondjuk egy este vagy a hétvégén, amikor már olyan sürgőssé válik a dolog, hogy nem tudod tovább halasztani.

 

És végül, de nem utolsó sorban az ellenőrzést nem kell mindig magadnak végezned, hanem valaki másnak is delegálhatod a jövőben, például az asszisztensednek.

 

Ha bármi kérdés felmerül a fentiek alkalmazásával kapcsolatban, nyugodtan küldj egy e-mailt a következő e-mail címre: edina.zelenak@vezetoisiker.eu

 

További tippek hamarosan jönnek, addig is iratkozz fel cégvezetéssel és szervezéssel kapcsolatos ötletekre a www.vezetoisiker.eu weboldalon! 

 

 

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 9
Tegnapi: 49
Heti: 67
Havi: 661
Össz.: 975 149
Oldal: Egy tipp vezetőknek
Helle Nóra és Eric Helle - Hatékonysági specialisták - © 2008 - 2024 - executivesuccess.hupont.hu

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat