Helle Nóra és Eric Helle - Hatékonysági specialisták

Hatékonyság = Minimális energia és idő felhasználásával maximális eredmény elérése. www.vezetoisiker.eu www.vezetoisiker.eu

10648233_789174164436304_445134024826010598_o.jpg

Kedves Cégvezető!

 

Ha a szervezés hiányát folyamatos zsenialitással kell pótolnod….

 

Valójában cégvezetőként bravúros zsonglőr mutatványoddal kell elkápráztatnod a körülötted lévőket. Egyszerre kell figyelned az események gördülékeny haladására, a munkatársak hibáira, lelki problémáikra, a szembejövő akadályokra és még mind ehhez jó képet is kell vágnod.

 

Hogyan csökkentsd a stresszt?

 

Csoda, hogy mire este hazaérsz már nincs soke erőd, hogy a családoddal foglalkozz. Ráadásul ez az egész cégvezetősdi kezd rámenni az egészségedre is. Elhatározod, hogy ezentúl másképp lesz és több időt leszel a családoddal, de valahogy sosem jön össze rendesen…

 

Hogyan oldj meg véglegesen egy felmerülő nehézséget?

 

Szerencsére nem kell, hogy örökre így legyen!

Egyre több gyakorlatias eszköz áll a vezetők rendelkezésére, hogy szervezettebbé tegyék a környezetüket és ezáltal megkönnyítsék az életüket. Az alábbi lépések veszélyes helyzetek esetén alkalmazandók, mielőtt az egészséged és a családod látná kárát.

 

  1. Először is vedd kezedbe magad a helyzet megoldását, ha már a munkatárs valahol eltolta. Nézz szembe a nehézséggel! Ne hátrálj meg, ne kerüld el! Szedj össze minden adatot, ami ismerteti a helyzetet. (Például: “A” raktáros nem azt az árut adja oda az ügyfélnek, amit az megrendelt. Beszélj a raktárossal, beszélj az ügyféllel. Beszélj a többi raktárossal és a raktárvezetővel is. 

 

Kiderül, hogy “A” raktáros, aki, amúgy az unokaöccséd, az asszisztens hölgynek csapta a szelet, mikor az ügyfél megérkezett, így félrenyúlt és egy másik elkészített csomagot vett le a polcról.)

 

  1. Kezeld a helyzetet, hogy mielőbb megoldódjon! (Ügyfélnek sürgősséggel szállítsd ki az eredeti árut és adj cserébe valami apróságot ajándékba a raktárból a kellemetlenségért. Hozd vissza és rakasd a megfelelő helyére a visszaérkező csomagot.)

 

  1. Tudatosítsd magadban, hogy ez nem egy normal, hanem egy veszély helyzet és a további lépéseket is meg kell tenni, hogy ne történhessen meg újra!

 

  1. Fegyelmezd meg a hibás munkatársakat. (“A” raktárost -nem számít, hogy az unokaöccséd, de veszélybe sodorta a céget - hívd be magadhoz és dorgáld meg a viselkedésért. Jó kommunikációval vedd rá, hogy javítson a viselkedésén. Ezt később ellenőrizd, hogy megtette-e.)

 

  1. Szervezd át ezt a tevékenységet, hogy ez többet ne fordulhasson elő. (Iktass be egy végső ellenőrzést a végére, hogy a raktárosnak, aki kiadja az árut még utoljára ellenőriznie kelljen a nevet,  a címet és az áru tartalmát. Ehhez készíts nyomtatványokat, melyeket aláírással kell majd hitelesíteni.)

 

  1. Készíts egy írásos irányelvet (irányelv: szabályzat, pontos lépések leírása, ahogy egy tevékenységet végre kell hajtani, hogy az sikeres legyen), ami megakadályozza, hogy az a probléma újra felüsse a fejét. (A fenti példa szerint: készítsd el az irányelvet az áru kiadásáról, belevéve a 4-es pontban leírtakat. Hozd nyilvánosságra a raktárvezető és a raktárosok között. Aláírásukkal erősítsék meg, hogy megértették az iránylevélben leírtakat és ezentúl így fognak tenni.)

 

Légy tudatos vezető és válaszd a stresszmentességet!

 

Ha pedig szeretnél még több hasznos vezetői eszközzel megismerkedni, akkor gyere el a legközelebbi Vezetői Akadémia előadásunkra.

 

Jelentkezés és információ itt:

  

Baráti üdvözlettel:

 

Helle Nóra és Eric Helle

 

(c) 2021. Executive Success Kft. Minden jog fenntartva. Az írás L.Ron Hubbard munkái alapján készült.

 

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 12
Tegnapi: 49
Heti: 70
Havi: 664
Össz.: 975 152
Oldal: Ha a szervezés hiányát folyamatos zsenialitással kell pótolnod….
Helle Nóra és Eric Helle - Hatékonysági specialisták - © 2008 - 2024 - executivesuccess.hupont.hu

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat