Helle Nóra és Eric Helle - Hatékonysági specialisták

Hatékonyság = Minimális energia és idő felhasználásával maximális eredmény elérése. www.vezetoisiker.eu www.vezetoisiker.eu

10648233_789174164436304_445134024826010598_o.jpgKedves Cégvezető!

 

 

Vezetőként csaknem biztos, hogy belefutottál már a munkatársak által okozott hibákba, trehányságból elkövetett károkba. Ezeket valószínűleg kisebb-nagyobb sikerrel kijavítottad, helyrehoztad, hogy pár hét vagy hónap múlva esetleg újból beléjük fuss....

 

Kiszámoltad már, hogy ez a felesleges harc mennyi idődbe kerül, nem is beszélve a cég eredményében okozott számszerű veszteségről?

 

Nézzünk most néhány példát:

 

  • A pénzügyes kolléga nem tudja elintézni, hogy a hitelezők adjanak haladékot, a tartozó ügyfelek pedig fizessenek időben. Ez pénzügyi nehézségbe sodorja a céget.
  • A raktárvezető nem ellenőrzi a kimenő árukat és más tételek kerülnek kiszállításra az egyik ügyfélnek.
  • A személyzetkiválasztásért felelős személy nem alkalmaz működő Személyzetkiválasztási technológiát és folyamatosan nem megfelelő embereket vesz fel a cégbe, akik épp hogy betanulnak azonnal elmennek, illetve, ha maradnak, akkor nem dolgoznak megfelelően.
  • A gyártásért felelős személy nem tudja elérni, hogy időben kész legyen a megrendelt áru, ami magas kötbért von maga után.

 

Ilyen és ehhez hasonló hibák esetén bizony előfordul, hogy a vezető haja idő előtt megőszül és öregszik pár évet. Ráadásul a cég profitja is lecsökkenhet, annak ellenére, hogy a vezető többet dolgozik.

 

Íme néhány tanács az ilyen és ehhez hasonló veszélyes helyzetekhez:

 

  • Először is a legfontosabb, hogy azonnal mellőzd azt a személyt, aki a hibát okozta. 

 

  • Vedd kezedbe magad a dolgot és személyesen javítsd ki, hozd helyre a hibát. Beszélj te a hitelezőkkel, tartozókkal, az ügyfelekkel akik nem megfelelő árut kaptak, vagy késve kapták meg az árut. Próbálj velük jó megállapodásra jutni. 

 

  • Hívd fel a figyelmét a vétkes személyeknek arra, hogy ezzel veszélybe sodorták a céget és vedd rá őket, hogy nézzék meg, hogy mi az, amit nem megfelelően végeztek és javítsák ki. 

 

Ilyenek lehetnek például: A pénzügyes kolléga nem merte bevallani neked, hogy nincs elég bátorsága ahhoz, hogy komoly pénzügyekről tárgyaljon ügyfelekkel, hitelezőkkel. Amikor elvállalta ezt a posztot elfelejtett értesíteni erről, hogy nincs bátorsága emberekkel pénzről beszélni. Amint ez kiderül, tudod, hogy nagyon gyorsan meg kell neki mutatni hogyan beszéljen és gyakorolni kell vele és ha ezt alaposan megcsináltad és nincs eredmény, akkor ő nem a megfelelő személy erre a posztra, keresni kell rá egy másikat...

 

Vagy például a raktárvezetőről kiderül, hogy egész nap az adminisztrátor hölgynek csapta a szelet, ezért nem volt figyelme a kiszállított árukon. Megrovássa és figyelmeztetéssel ráveszed a javulásra, folyamatosan ellenőrzés mellett.

 

Ilyen és hasonló emberi viselkedések okozzák a legtöbb gondokat. Ezeket mindig ki kell javítani, különben újra meg fognak történni és sűlyosbodni fognak...

 

  • Szervezd át a tevékenységet. Például: a Pénzügyes kolléga napi jelentést ad neked arról, hogy mely ügyfelekkel milyen eredményt ért el a pénzbehajtás illetve a hitelező oldalon. Vagy a kimenő áruk esetében a vezetőnek mindig az aláírásával kell igazolnia, hogy ellenőrizte az árut. 

 

  • Nézd meg, hogy mi az, ami ezentúl megelőzi ezeket a nem kívánt helyzeteket és hozz rá egy Igazgatói Utasítást, vagy Irányelvet, ami ezentúl kimutatja ezt a szituációt és/vagy megelőzi, hogy újból bekövetkezzen. Például: A személyzetkiválasztásért felelős hölgy csakis és kizárólag egy jól működő Személyzetkiválasztási technológia alapján választhat ki munkatársakat és ettől semmilyen módon nem térhet el. Vagy amennyiben nem készül el időben a megrendelt áru, abban az esetben a gyártásért felelős személy fizeti ki a kötbér egy részét.

 

Ha legközelebb bajba kerülsz valamelyik kolléga nem megfelelősége, trehánysága miatt, akkor menj végig ezeken a pontokon és figyeld meg, hogy legközelebb már nem kell ezzel a problémával foglalkoznod.

 

Irtsd ki véglegesen ezeket a hibákat a cégedből és nyerj magadnak némi időt és kevesebb stressz okozta fejfájást!

 

Ha több ötletet szeretnél kapni a személyzetkezelést illetőleg, 

akkor látogass el Személyzetkezelési és motivációs képzésünkre:

 

LINK MOTIVATION TRAINING

 

TOVÁBBI KÉPZÉSEK

 

Barátsággal:

 

Helle Nóra és Eric Helle

(c) 2021. Executive Success Kft. Minden jog fenntartva. Az írás L.Ron Hubbard munkái alapján készült.

 

 

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 13
Tegnapi: 28
Heti: 61
Havi: 815
Össz.: 969 713
Oldal: Vedd kezedbe magad
Helle Nóra és Eric Helle - Hatékonysági specialisták - © 2008 - 2024 - executivesuccess.hupont.hu

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat